Wednesday, March 9, 2011

AsSauda Softgel

Harga Pengenalan: RM20.00/pek
Harga Runcit: RM22.00/pek
Promosi: RM90.00/6 pek

Pek ini mengandungi 30 biji habbatus sauda softgel. Cubalah hari ini untuk merasakan sendiri kehebatannya. Kos Penghantaran cuma RM5.00 ke semenanjung Malaysia

Hadis yang diriwayatkan oleh Aisyah ra. Beliau pernah mendengar Rasulullah bersabda:  "Sesungguhnya Al-Habbatus Sauda' boleh menyembuh segala penyakit kecuali Al-Sam".Aku bertanya "Apakah Al-Sam itu?. Baginda menjawab, " Al-Sam itu ialah maut". (Riwayat Bukhari)

Daripada Buraidah katanya: Rasulullah SAW bersabda: "Pada HABBATUS SAUDA' terdapat ubat segala penyakit kecuali mati". 

Daripada Abu Hurairah,beliau pernah mendengar Rasulullah SAW bersabda: "Pada HABBATUS SAUDA" terdapat ubat bagi segala jenis penyakit kecuali Al-Sam yakni maut".

Habbatus Sauda merupakan sejenis antibiotik semulajadi yang amat berkesan dalam jangka masa yang singkat tanpa mendatangkan sebarang kesan sampingan. Maka dengan izin Allah S.W.T adalah amat sesuai untuk mengubati batuk yang kronik, batuk kokol, selsema yang sudah lama, resdung, lelah atau sesak nafas, terutama pada bronchial ashtma dan Cardiac Ashtma, sakit jantung, darah gemuruh, darah tinggi, luka-luka di hati (Cirrhosis of Liver), batu hempedu, batu karang, sakit buah pinggang, gout, kencing manis, luka-luka dalam mulut, sakit tengkuk, tonsilitis, gusi berdarah, mulut berbau, pedih di hulu hati, gastrik, luka-luka dalam perut (ulser), kurang penghadaman dan lain-lainnya.


~ sumber: berbagai laman di internet ~
Benarkah Habbatus Sauda penawar segala penyakit???
Habbatus Sauda'

No comments:

Post a Comment